Öppettider i Sommar

Nyhetsbrev

Öppettider i Sommar


Öppettider i sommar

Det börjar närma sig semester – Härligt!

Under Juli kommer vi att ha begränsat med personal och under vecka 29-30 håller vi kontoret stängt, vid akuta ärenden under vecka 29-30 så ber vi er maila på support@licencia.se.

Öppettider under Juni-Augusti

8.00-16.00, Lunch 12.15-13.00

Sommarkampanj – eMG80 med 2.2 och förprogrammerad DB

Paketet innehåller

Priset till kund är logga in. Du som ÅF får dessutom din avtalsenliga ÅF-rabatt. Toppen, eller hur.

1 st eMG80-KSUI2

2 st LDP-7224D

3 st LDP-7208D

Förprogrammerad databas – SIP. Välj någon av följande

eMG80 är laddad med nya versionen 2.2 inklusive bl.a. ny User Portal på svenska och en förprogrammerad databas för anslutning mot SIP.

  • Weblink Trunk
  • Telavox Trunk
  • Tele2 Trunk
  • AllTele Trunk
  • Telia Entry

Övrigt

  • 1 st systemtelefonport
  • 7 st hybridportar (systemtelefon eller slt)
  • 4 st SIP-linjer/IP-kanaler
  • 2 st röstkanaler (1 timmes lagring)
  • 32 SIP-MEX/VMEX/Full-MEX
  • 1 st externt allanrop
  • 1 st bakgrundsmusik (intern)
  • 1 st bakgrundsmusik (extern)
  • 1 st larmingång
  • 1 st dörröppning/extern klocka
  • 1 st LAN (100Mb)
  • 1 st USB-port
  • 1 st RS-232-port
  • 1 st kabelskydd

Förändring telefonsupport

Från och med 2017-07-01 sker en förändringar av den avgiftsfria supporten. Telefonsupport på iPECS-eMG80 och iPECS-UCP är fortsatt avgiftsfri, övriga system se nedan.

  • Fri support på alla iPECS-eMG80.
  • Fri support på alla iPECS-UCP.

Vid support på övriga system, inkl. ipLDK, SBG-1000 och iPECS-LIK tar vi ut en supportavgift. Supportavgift gäller även för den support som avser felsökning, förändringar och konfigurering i hård- och mjukvara som inte är LG-Ericsson/Licencia produkter, t.ex. brandväggar, routers och switchar.

Supportavgift tas ut per påbörjad 30 minutersperiod och är logga in kr (netto).

Med vänliga hälsningar,
Vännerna på Licencia